dissabte, 3 de novembre del 2012

Una abraçada de l'Alguer

Gràcies a les xarxes socials arriben a casa nostra aires de l'Alguer.  Una preciosa cançó guanyadora del primer premi del festival de la cançó en llengua minoritària SUNS Minority Languages 2012.
Escolteu-la i mireu després el vídeo sobre la llengua que es parla a l'Alguer. Ben interessant.

Qui trista que es la tarda
CLAUDIA CRABUZZA E CLAUDIO GABRIEL SANNA - català de l'Alguer
Alguer, mare de gran falda,
de quant t'he deixada;
la mia genia hi és nada:
Qui triste que és la tarda

La veu dels carrarols;
lo so del campanil;
lo cel de mil colors,
fanen l'animo gentil.

Aqueix meu sentiment
Diventa malaltia
Allunt de la mia gent
No viv en armonia.

Als braços de l'Alguer
Jo tenc de tornar:
la gent del meu pais
jo vull tota abraçar!

Als braços de l'Alguer
Jo tenc de tornar:
la gent del meu pais
jo vull tota abraçar!

Alguer, mare de gran falda,
de quant t'he deixada;
la mia genia hi ès nada :
qui triste que ès la tarde.
Qui triste...